AXForum  
Вернуться   AXForum > Microsoft Dynamics CRM > Dynamics CRM: Blogs
All
Забыли пароль?
Зарегистрироваться Правила Справка Пользователи Сообщения за день Поиск

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 31.08.2012, 13:59   #1  
Blog bot is offline
Blog bot
Участник
 
25,644 / 848 (80) +++++++
Регистрация: 28.10.2006
Sorry hier der Nachtrag zum LiveMeeting Demo dies ist die entsprechende Meldung meiner Demoumgebung



Type: Text

A text string that contains the call stack from where the error occurred.

The format of the string is:

<codeunit name>(Codeunit <number>).<function name> line <line number>[<calling codeunit name>(Codeunit <number>).<calling function name> line <line number>...]

The string cannot exceed the maximum string length that is specified in Microsoft Dynamics NAV, which is 1,024 characters.

If no error has occurred, then the function returns an empty string.

For some errors, such as divide by zero errors and overflow errors, GETLASTERRORCALLSTACK does not return every call in the stack. To get the complete call stack for these types of errors, use the debugger and specify that you want to break on errors. On the Debugger page, in the Call Stack FactBox, you can view all the function calls that led to the error. For more information, see How to: Break on Errors.



Далее
__________________
Расскажите о новых и интересных блогах по Microsoft Dynamics, напишите личное сообщение администратору.
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Быстрый переход

Рейтинг@Mail.ru
Часовой пояс GMT +3, время: 23:50.